Főoldal Média A Dunán volt a legnagyobb nézettség szilveszterkor (MTI)

A Dunán volt a legnagyobb nézettség szilveszterkor (MTI)

E-mail Nyomtatás PDF



Budapest, 2023. január 6. - A Duna televízió lett a nézettségi verseny győztese a 2022-es esztendő utolsó napján. A Csináljuk a fesztivált! szilveszteri fordulója, amely a legnagyobb bulislágereket vonultatta fel, a fiatal, 18-49 éves korosztályban a legnépszerűbb televíziós tartalom lett.
"Különleges adás volt a szilveszteri, amely az 5. elődöntője volt a Csináljuk a fesztivált! című műsornak. Olyan sztárelőadók léptek a színpadra és olyan emlékezetes dalokkal, amelyek valóban minden generációhoz szóltak" - mondta Rókusfalvy Lili, a sorozat társműsorvezetője az M1 aktuális csatorna péntek reggeli műsorában.
A Csináljuk a fesztivált! a 18-49 év közötti korosztályban 8,9 százalékos közönségarányt ért el. Mint elhangzott, a show szilveszteri adásának nézettsége a teljes népesség körében a kereskedelmi csatornákéhoz képest a kétszeresét produkálta.
A Csináljuk a fesztivált! második évada egy hónappal ezelőtt, december 3-án indult a Dunán. A nagyszabású show-műsor, amelynek tematikáját ezúttal a zenei korszakok adják, újra a legnagyobb slágert keresi.
Tíz szombat estén át zajlik a műsor, amelyben ismét a legnépszerűbb hazai előadók éneklik el a nagy magyar slágereket, köztük Bangó Margit, Kovács Kati, Szulák Andrea, Zoltán Erika, Kállay-Saunders András, Poór Péter vagy Kalapács József.
A műsor hatodik, utolsó elődöntője január 7-én szombaton 19 óra 35 perctől láható a Dunán. A mostani adásban a kilencvenes és a 2000-es évek zenei korszakát tekintik át, elhangzik mások mellett egy Charlie-dal is Király Viktor előadásában.
A Csináljuk a fesztivált! három középdöntőjébe hat-hat produkció jut.

 

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size

Olvasnak bennünket

Oldalainkat 137 vendég böngészi