Olaszországban a katolikusok tiltakozására a Sony cég visszavonta egyik reklámját, melyben egy töviskoszorút tartó férfi látható.
Olaszországban a katolikusok tiltakozására a Sony cég visszavonta egyik reklámját, melyben egy töviskoszorút tartó férfi látható. A videokonzolt reklámozó hirdetések több újságban is megjelentek, melyeken a mosolygó fiatalember kezében lévõ korona tövisei a PlayStation logóját formázták. „Ezúttal túl messzire mentek”, nyilatkozta a Szent Család címû hetilap kiadója, Antonio Sciortino a „Corriere della Sera” címû lapnak. Az olaszországi Sony Computer Entertainment közleményben kért elnézést a hirdetésért, elismerve, hogy az üzenetet rossz formába csomagolták, ezért a reklám többé nem jelenik meg.
Nemrégiben egy IKEA-reklám keltett felháborodást az olasz katolikus lakosság körében, amely a ”Nincs más vallás” szlogennel hívta fel a figyelmet a vasárnapi nyitva tartásra.
Kapcsolódó cikkek
- Az olasz kormányfő bejelentette, hogy indul az EP-választáson (index.hu)
- Az olasz kormányfő bejelentette, hogy indul az EP-választáson (index.hu)
- Orbán Viktor beszéde – 2024. március 15.
- Megtiltaná a brit kormány, hogy külföldi államok brit sajtótermékekben szerezzenek részesedést (MTI)
- A nemzetnek van egy másik koronája is (index.hu)