Bejött az MTV újítása

2005. szeptember 30. péntek origo
Nyomtatás
Bejött az újítás a Híradónál: immár két hete, az õszi mûsorstruktúra bevezetése óta napi 10 Híradóval jelentkezik a Magyar Televízió, és a nézettségi adatok azt igazolják, hogy nagy az igény a gyakori tájékoztatásra.

 Bejött az újítás a Híradónál: immár két hete, az õszi mûsorstruktúra bevezetése óta napi 10 Híradóval jelentkezik a Magyar Televízió, és a nézettségi adatok azt igazolják, hogy nagy az igény a gyakori tájékoztatásra.
Az AGB Nielsen adatai szerint már minden negyedik felnõtt az MTV-n naponta 10 alkalommal jelentkezõ hírösszefoglalókból értesül a legfrissebb információkról. Naponta átlagosan a 18 év felettiek 25,5 százalékát, azaz közel két 2 millió embert érnek el az m1 hírmûsorai (legalább 1 percre).
A 18-49 évesek közül a naponta ugyancsak legalább 1 percre bekapcsolódók száma megközelíti a 700 ezret, ami a korosztály 15 százalékát jelenti. A 18-59 év közötti, társadalmilag magasabban kvalifikáltak körében ez a mutató közel 20 százalék.
Legtöbben az immár egyszemélyes mûsorvezetésû Esti Híradó-t nézik: minden ötödik 18 év feletti tévénézõ este fél nyolckor az m1-re kapcsol, ez adásonként több mint 700 ezer érdeklõdõt jelent. A közszolgálati televízió Déli Híradó-ja piacvezetõnek számít a sávjában: a felnõtt tévénézõk harmada ezt választja.
A reggeli 8 perces, valamint a délelõtt 10-kor és délután 16 órakor jelentkezõ 3 perces hírösszefoglalók szintén nagy népszerûségnek örvendenek.

Módosítás dátuma: 2005. szeptember 30. péntek