Reklámzabálók Éjszakája ötödször Budapesten

2005. november 29. kedd Eseménymenedzser
Nyomtatás
Tavaly 3 helyszínen, 4 éjszakán át tartott a nagy reklámünnep, az összesen tízezer résztvevõ 2400 reklámfilmet tekinthetett meg.
Tavaly 3 helyszínen, 4 éjszakán át tartott a nagy reklámünnep, az összesen tízezer résztvevõ 2400 reklámfilmet tekinthetett meg. A decentralizációnak hála, a fõváros ismét a turné utolsó állomásaként szerepel, s a Nagy Habzsolás december 1-jén érkezik meg a Budapesti Kongresszusi Központba.
Ahogy tavaly, úgy az idén is differenciált jegyárakkal dolgozik a fesztivál. Míg Budapesten 5900 forintba kerülnek a jegyek, addig a két vidéki helyszínen 1200 forintért lehet bejutni az eseményre.
Természetesen folytatódik az egyedülálló hazai kezdeményezésben megvalósult Viva Reklámzabálók Kreatív Verseny is. Idén 25 hazai reklám indul a díjért, köztük a 2004-ben nyerõ Vodafone, amely már a karácsonyi kampányával ostromol, illetve a nagysikerû "Szerintem" RTL filmes image. Tavaly az online kategória pálmáját TWBA (Bp) Sörivók is elkezdhetik, míg az offline kategória fõdíját a Grey Reklámügynökség Vodafone Rock "N" Roll Max filmje vihette haza. 2005-ben az online szavazás december 1-ig nyitott.
Hogy a „zabálás” ne érjen véget december elsejével, a közönség a moziban is találkozhat kedvenceivel, mégpedig nem is akármilyen összeállítás vár rá, hiszen a Kings of Ads a leghíresebb filmrendezõk reklám terén elkövetett szösszeneteibõl válogat. Mivel a Magyar Nemzeti Filmiroda októberben odaítélte az összeállításnak az „Art Film” besorolást, több budapesti és vidéki mûvészmoziban látható a két és fél órás „menü”, amely hamarosan DVD-n is eljuthat a rajongókhoz
Módosítás dátuma: 2005. november 29. kedd