KOKAINT SZEDETT
A Hennes and Mauritz (közismert nevén H&M) divatház az elsõ olyan vállalat, amely egy elõre betervezett reklámkampányt mondott le Kate Moss-szal, miután a lapok arról számoltak be, hogy a híresen vékony modell illegális drogokat szed – írja a Media Guardian.
KOKAINT SZEDETT
A Hennes and Mauritz (közismert nevén H&M) divatház az elsõ olyan vállalat, amely egy elõre betervezett reklámkampányt mondott le Kate Moss-szal, miután a lapok arról számoltak be, hogy a híresen vékony modell illegális drogokat szed – írja a Media Guardian.
A Daily Mirror beszámolója szerint Kate Moss és volt barátja, Pete Doherty kokaint fogyasztanak, ez pedig összeegyeztethetetlen a cég drogellenes kampányával – írja a Media Guardian. A cégcsoport korábban állította, a sajtóhíresztelések dacára továbbra is Mosst szerepelteti plakátjain. Késõbb azonban úgy döntöttek: visszavonják a modellel készült kampányt, mivel „a H&M határozottan távol tartja magát a kábítószerektõl és éveken át aktívan közremûködött a Mentor Foundation nevû drogprevenciós programot kidolgozó civil szervezet munkájában. A vállalat szerint tehát a modellel készült kampány a drogok elutasításának policyjével összeegyeztethetetlen.
Moss a divatház Stella McCartney által tervezett kollekcióját népszerûsítette volna, ám így is számos élõ szerzõdése van, többek között a Rimmel kozmetikai céggel, s a Burberry, Chanel és Dior divatházakkal.
Kapcsolódó cikkek
- Pusztinán is tarthatnak rendszeresen magyar misét a moldvai csángók (MTI)
- Az RMDSZ és az EMSZ álláspontja szerint is szükség van az etnikai politizálásra Erdélyben (MTI)
- Forbes: Szoboszlai Dominik a legértékesebb magyar sportoló (MTI)
- Mától fél évig Magyarország lesz az Európai Unió elnöke – mit jelent ez Európára nézve? (index.hu)
- Kezdődik a magyar EU-elnökség, megnyitották a buszsávokat a konvojok előtt (index.hu)