
Az RTL Klub tönkretette a balatoni vendéglátókat?

Írta:  Új Szó
2005. augusztus 06. szombat - Módosítás: 2005. augusztus 06. szombat

2005.   

 2005. augusztus 6.  Óriási botrány kerekedett a RTL Klub, Fókusz címû mûsorának egyik
adása kapcsán. A balatoni szállók szerint a csatorna miatt esett vissza forgalmuk.  Nemrégiben
a Fókusz egy összeállítást közölt a különbözõ nyaralórégiókról, és összehasonlította az árakat,
a szállásokat, az ételeket, és minden mást, ami egy vakáció alatt fontos lehet. A riportban a két
oldal a Balatoni nyaraló övezet, és Horvátország volt.  Hazánk egyik legfontosabb turisztikai
központját, az ott élõk szerint, Horvátországgal szemben rossznak és unalmasnak minõsítették.
A Vendéglátók szerint így akarták befolyásolni a turistákat, és emiatt nem olyan a forgalom,
mint amilyet vártak.  A tiltakozók szószólója, Pártényiné G. Tünde, a Hotel Magistern
igazgatónõje. A igazgatónõ úgy döntött, szállodájában ezentúl egyik vendég sem kapcsolhat az
RTL Klubra. Ezzel próbál tiltakozni az RTL viselkedése ellen, miszerint folyamatosan rossz
színben tüntetik fel a Balatont és környékét. Azóta tucatjával készülnek a körlevelek, melyhez
egyre többen csatlakoznak, és persze mindenik lekapcsolja a rendszerrõl az RTL Klubot.  Holló
Márta, a Fókusz fõszerkesztõje válaszában leszögezte, a csatorna nem vesz részt semmilyen
kampányban. Tiltakozik az igazgatónõ állításai ellen, hiszen eddig minden Balatoni eseményrõl
tudósított a Fókusz, sõt a reggeli mûsorok, egy ideig, a siófoki Beach House-ról jelentkeztek.  A
fõszerkesztõ szerint, olyan emberek is csatlakoztak a bojkotthoz, akik aláírásuk mellett
megjegyzik, nem is látták a mûsort, így nem vehetõ komolyan a kezdeményezés.  

 1 / 1


