A Pussycat Dolls bugyitervezés helyett inkább énekeljen

2008. március 14. péntek Index
Nyomtatás
A Pussycat Dolls alapítója, Robin Antin a zenekar nevével reklámozott fehérnemûmárkát dob a piacra.

 

 A Pussycat Dolls alapítója, Robin Antin a zenekar nevével reklámozott fehérnemûmárkát dob a piacra. A zsinórtangákat és egyéb csöppnyi holmikat viszont a Los Angeles-i közönség nem fogadta õszinte lelkesedéssel, mondván, a sztárocskák ne pózoljanak divattervezõként



A héten zajló Los Angeles-i divathét általában lazább és egyesek szerint szórakoztatóbb is, mint mondjuk a New York-i vagy a párizsi, és a Pussycat Dolls is ezt igyekezett kihasználni a fehérnemû-kollekciója bemutatására. A nõi zenekar alapítója, Robin Antin a divathéten mutatta be a csapat nevével fémjelzett, zsinórokból és csipkékbõl álló fehérnemû-kollekcióját. Az öt, élõben elõadott Pussycat Dolls-számmal dúsított bemutatón olyan hírességek csorgatták a nyálukat mint P Diddy, Dr Dre vagy Quincy Jones.

A bugyik és melltartók többségét leginkább a "csöppnyi", "buja és vad" jelzõkkel lehetne leírni, mivel a szexi elcsépelt már. Az alábbi képekbõl kiderül, hogy az énekesnõk, akik maguk sem viseltek sokkal többet egy forrónadrágnál és egy mélyen dekoltált felsõnél, mennyire túlöltöztek a modellek öltözékéhez képest.



Egy Los Angeles-i divattervezõ, Sue Wong a Daily Mailnek tömören kommentálta a bemutatott kollekciót: kamunak nevezte a bugyikat, mégpedig azért, mert tartja sokra a hírességek által kreált ruhákat. "Nem hiszek abban, hogy a valóságshow-k szereplõi divattervezõvé vagy zenei guruvá válhatnak, ahogy abban sem, hogy a csillagocskákból jó tervezõ lehet", mondta Wong.

A tervezõnõ azt is hozzátette, hogy szerinte minden attól függ, hogy milyen módon dobják piacra és reklámozzák a holmikat, amiben persze hatalmas szerepet játszik, hogy a sztárok "próbálják kihasználni a tizenötperces hírnevüket". Wong szerint ezeket a tervezõket nem lehet komolyan venni, hanem csak az igazi tehetséget.


Módosítás dátuma: 2008. március 14. péntek